מדיניות החזרות
אנו בהדסאונד שואפים להבטיח את שביעות רצונכם מכל קנייה. אנא עיינו במדיניות ההחזרות שלנו לקבלת מידע חשוב לגבי החזרות וקבלת החזרים של מוצרים.
אנו מתחייבים כי תקבלו את המוצר שהזמנתם או את מלוא כספכם בחזרה במידה ולא קיבלתם את המוצר שהוזמן.

מדיניות החזרה כללית

 

מדיניות ספציפית לגבי אוזניות – לא ניתן להחזיר אוזניות משומשות. נדגיש שברגע שנעשה שימוש באוזניות, הן אינן ברות החזרה.
תהליך החזרה
אם ברצונך להחזיר מוצר, אנא ודא/י שהוא במצבו המקורי, ללא שימוש, עם כל האריזה והאביזרים שלמים.
דמי משלוח חזרה
במידה והמוצר נשלח אליך וברצונך להחזירו, יתווספו עלויות ההובלה (לשני הכיוונים) לדמי הביטול.
תנאי תשלום
על לקוחות המשלמים באמצעי תשלום לא מיידיים (כגון העברה בנקאית או מזומן) לעמוד בתנאי התשלום המוגדרים בעסקה. כל הוצאות הגבייה הנלוות יתווספו לחוב הלקוח.
החזרות איסוף עצמי
להחזרות באיסוף עצמי יש לוודא שהמוצר נשמר כחדש ולתאם את ההחזרה מראש.
לקוחות שיבצעו החזרת איסוף עצמי לא יחויבו בדמי משלוח.
אַחֲרָיוּת
האחריות למוצרים הנרכשים באתרנו ניתנת על ידי היצרנים, היבואנים או המשווקים המורשים, בהתאם לתנאים המפורטים בתעודות האחריות והשירות המצורפות לכל מוצר.
תנאים משפטיים
כל העסקאות באתר זה כפופות לחוקי מדינת ישראל.
הגישה לאתר זה והעסקאות מוגבלות למשתמשים מישראל.
תנאים נוספים
הדסאונד לא תהיה אחראית לרכישות שלא התקבלו עקב בעיות טכניות או בעיות אחרות המונעות את השלמת הרכישה.
איננו אחראים לפעילויות בלתי חוקיות של משתתפי מכירה או גורמים אחרים שאינם בשליטתנו.
אנו שומרים לעצמנו את הזכות לסגור את האתר ולבטל מכירות אם תתגלה פעילות בלתי חוקית או גורמים אחרים מונעים את תהליך המכירה.
המחירים עשויים להשתנות ללא הודעה מוקדמת.
אם גורמים חיצוניים או אירועי כוח עליון מעכבים או מונעים מכירה או אספקה ​​של מוצרים, אנו שומרים לעצמנו את הזכות לבטל את הרכישה.
במקרה של שגיאות בתיאורי המוצר, בתמחור או בתנאי תשלום, אנו עשויים לבטל את הרכישה הספציפית.
אנו מתחייבים לספק חווית קניה נעימה ובטוחה. לסיוע, ניתן לצור קשר עם שירות הלקוחות וצוות התמיכה הטכנית שלנו בימים ראשון-חמישי, 9:00-19:00, בטלפון 03-9385000.